CITCEA-UPC enllesteix la preparació d' Expoelectric 2018

Estem completant les proves de convertidor desenvolupat pel CITCEA-UPC, que crearà i controlarà la xarxa eléctrica d’una part de la propera fira @expoelectric. Us esperem a la fira els propers 6 i 7 d’Octubre per poder-vos ensenyar com funciona!

CITCEA-UPC enllesteix preparatius Expoelectric 2018

CITCEA-UPC present al GPEX2018 al stand de l'Institut Català de l'Energia

El dia de la inauguració hem rebut la visita de la Consellera Chacon i el Director de l'ICAEN Manel Torrent

CITCEA-UPC al GPEX2018

Ofertas Laborales United Barcode Systems

La empresa United Barcode Systems, especializada en desarrollo y venta de sistemas de impresión industrial, busca dos ingenieros, uno electrónico y uno de software, para su departamento de I+D. Interesados contactar con Manuel Barba. Más información en el PDF

Ofertes UBS.pdf

Cal una infraestructura de recàrrega per impulsar els vehicles elèctrics

En Roberto Villafàfila, professor del CITCEA-UPC, exposa en el número de novembre de la revista Fulls dels Enginyers, perquè cal una infraestructura de recàrrega per impulsar els vehicles elèctrics. No us ho perdeu!

New trends in drives and power converters workshop

In cooperation with the Shizuoka University and the Nagoya Institute of Technology from Japan, CITCEA-UPC organises a workshop about New trends in drives and power converters. We will be glad to welcome you and meet you at the event!

• Where: ETSEIB, Av. Diagonal 647, Aula Capella, Barcelona
  • When: 14th November
New trends in drives and power converters

H2020 Empower Project uses one of the CITCEA-UPC prototypes

The Norwegian pilot of the Empower H2020 project has installed one of the prototypes developed by CITCEA-UPC to improve the quality and control of the electrical network. The prototype has been shipped and installed during the summer, and will soon be commissioned at the Norwegian facility.

7a Conferència BioEconomic Autoconsum Energètic, compartit i recàrrega VE

El CITCEA-UPC participa amb una ponència a la 7a Conferència BioEconomic Autoconsum Energètic, compartit i recàrrega VE, de la mà d'en Daniel Montesinos, director del CITCEA-UPC, i que tractarà sobre el vehicle elèctric i la generació distribuida.

Els temes que tractarà la conferència seran els següents:

• La producció, subministrament i magatzematge d'energia factors claus per accelerar l'adopció de la mobilitat Eléctrica.
    • Com integrar la infraestructura energética necessària de forma àgil i eficient en la vida quotidiana de clients i usuaris.
    • Les bases de la Transició energética a Catalunya aprovades pel Govern al gener de 2017 dissenyen el camó cap a un nou model energètic 100% renovable al 2050 i on els ciutadans tenen un paper central.
    • Arrel d'un recurs plantejat per la Generalitat de Catalunya contra el RD 900/2015, el 2 de Juny del 2017, el Constitucional anul·la la prohibició de que un generador es pugui connectar a la xarxa interior de varis consumidors, obrint la possibilitat de desenvolupar aquest tipus d'instal·lacions.

ECCE EPE Congress 2017

CITCEA-UPC will participate again in the ECCE EPE Congress. The most important European meeting on power electronics and the latest technological developments will take place in Warsaw in this edition of 2017.

We hope it will be as helpful as ever for your attendees.