News

XI INTERNATIONAL CONFERENCE ON ENERGY INNOVATION "INTEGRATION OF BATTERIES AND ELECTRICAL VEHICLES: TOWARDS A MORE FLEXIBLE POWER SYSTEM"Barcelona, Friday 16th November 2018

Brochure JIIEE

CITCEA-UPC present a Expoelectric amb els seus equips V2G donant servei a l'anella energètica. Us hi esperem els propers 6 i 7 d'octubre.

Expoelectric 2018

CITCEA-UPC enllesteix la preparació d' Expoelectric 2018

Estem completant les proves de convertidor desenvolupat pel CITCEA-UPC, que crearà i controlarà la xarxa eléctrica d’una part de la propera fira @expoelectric. Us esperem a la fira els propers 6 i 7 d’Octubre per poder-vos ensenyar com funciona!

CITCEA-UPC enllesteix preparatius Expoelectric 2018

CITCEA-UPC present al GPEX2018 al stand de l'Institut Català de l'Energia

El dia de la inauguració hem rebut la visita de la Consellera Chacon i el Director de l'ICAEN Manel Torrent

CITCEA-UPC al GPEX2018

Ofertas Laborales United Barcode Systems

La empresa United Barcode Systems, especializada en desarrollo y venta de sistemas de impresión industrial, busca dos ingenieros, uno electrónico y uno de software, para su departamento de I+D. Interesados contactar con Manuel Barba. Más información en el PDF

Ofertes UBS.pdf

Cal una infraestructura de recàrrega per impulsar els vehicles elèctrics

En Roberto Villafàfila, professor del CITCEA-UPC, exposa en el número de novembre de la revista Fulls dels Enginyers, perquè cal una infraestructura de recàrrega per impulsar els vehicles elèctrics. No us ho perdeu!

New trends in drives and power converters workshop

In cooperation with the Shizuoka University and the Nagoya Institute of Technology from Japan, CITCEA-UPC organises a workshop about New trends in drives and power converters. We will be glad to welcome you and meet you at the event!

• Where: ETSEIB, Av. Diagonal 647, Aula Capella, Barcelona
  • When: 14th November
New trends in drives and power converters

H2020 Empower Project uses one of the CITCEA-UPC prototypes

The Norwegian pilot of the Empower H2020 project has installed one of the prototypes developed by CITCEA-UPC to improve the quality and control of the electrical network. The prototype has been shipped and installed during the summer, and will soon be commissioned at the Norwegian facility.