El CITCEA participa a un curs sobre Energia E√≤lica a Rep√ļblica Dominicana

Data: 04/12/2009

El CITCEA-UPC ha particpat al curs Energia e√≤lica i la seva integraci√≥ a les xarxes el√®ctriques de pot√®ncia, organitzat a l'Institut Tecnol√≤gic de Santo Domingo (INTEC), Rep√ļblica Dominicana, de l'1 al 3 de desembre. Al curs van assistir professorat del centre i professionals del pa√≠s.
Aquesta participaci√≥ est√† emmarcada dins el projecte "Acciones para el desarrollo de la energ√≠a e√≥lica en Latinoam√©rica" (Adeel) del programa CYED, on el CITCEA participa amb 5 grups universitaris m√©s de 5 pa√Įsos llatinoamericans.
En aquest marc, es realitzà també la reunió de coordinacio semestral de la xarxa i una reunió amb professorat i autoritats acadèmiques del centre organitzador per a buscar sinergies.