Jornada d'electrònica de potència a càrrec d'investigadors de la Nagaoka University of Technology

Data: 13/11/2006

El passat dilluns 13 de novembre de 2006 tres investigadors de la Nagaoka University of Technology - NUT, convidats pel CITCEA, van participar a la Jornada d'Electrònica de Potència. Els ponents van ser el professor Noguchi Toshihiko i dos membres del seu laboratori: en Sato Akira i en Nakatomi Somei.

El Japó és un país pioner en la industria de la Electrònica de Potencia, tecnologia que permet el desenvolupament de la generació d’energia elèctrica provinent de fonts renovables. La jornada, molt interessant, a la que van assistir unes quaranta persones, es va celebrar dintre de la Setmana de la Ciència de l’ETSEIB. L’acte s’emmarca també en les activitats de difusió sobre temes energètics del Projecte Europeu PTTRenEnergy liderat pel CITCEA.

Mitjançant aquesta conferencia se han divulgat les noves tecnologies i avenços disponibles en el camp del control de potència que poden ser aplicats a energies renovables.