Reconeixements de la UPC a la tasca investigadora dels membres del CITCEA

Data: 01/06/2006

El passat dia 31 de maig es van celebrar la Festa de la UPC on es va reconèixer a tots els membres de la comunitat universitària pels guardons rebuts durant l'any 2005. També es van concedir els premis atorgats pel Consell Social de la UPC en diferents categories. L'Acte va ser presidit pel Conseller d'Educació i Universitats, el Rector de la UPC i el President del Consell Social de la UPC.

El CITCEA va rebre un reconeixement per al nostre director Antoni Sudrià i Andreu per haver estat nomenat senior member de l'Institute of Electrical and Electrònics Engineers.

També va ser premiat en Joan Bergas Jané, en representació de l'equip del CITCEA, amb una Menció Especial Honorífica del 6è Premi de Transferència Tecnològica de la UPC. El jurat va valorar el caràcter innovador del projecte, que consisteix en el desenvolupament d'una màquina d'impressió digital de gran format per a teixits sintètics, i el seu futur impacte a un sector com el tèxtil tan afectat per la globalització i la competència exterior.

Catàlogo de la màquina