El projecte de cooperació pel desenvolupament amb Conakry ja està en marxa

Data: 26/03/2006

Quatre estudiants de la ETS d'Enginyeria Industrial de Barcelona junt amb membres de l'associació ETNIA han arribat a La Salle de Conakry per possar en marxa durant 8 mesos nous ensenyaments de formació profesional industrial. L'empresa Schneider Electric España ha aportat una gran varietat dels seus productes per equipar els laboratoris de pràctiques. També s'ha disposat de les aportacions d'altres empreses com: Tecnotrans, Lenze, Dicomat (Wago), Girbau. Aquesta iniciativa està finançada pel Centre de Cooperació pel Desenvolupament de la Universitat Politècnica de Catalunya i està coordinada pel CITCEA-UPC.