El CITCEA participa amb FITEC a Expoquimia 2005

Data: 17/11/2005

El CITCEA va estar present a la darrera edició EXPOQUIMIA 2005 al recinte Firal de Barcelona Saló Internacional de la Química (Fira de Barcelona, del 14 al 18 de novembre de 2005), dins de l'espai de R+D+i de FITEC a certàmens firals, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), en la seva desena edició.

En aquest saló, FITEC va presentar més de 40 projectes científics d'interès i alt potencial de transferència per al sector del medi ambient procedents d'universitats i centres de recerca espanyols. A més, va disposar de 47 punts d'informació amb l'oferta cientificotecnològica d'aquest tipus d'entitats i va acollir 3 tallers formatius per a empresaris. En total, van ser més de 50 les entitats d'aquest tipus presents a l'espai FITEC.

Com a plataforma especialitzada en transferència de tecnologia entre universitats/centres de recerca i empreses, FITEC va aportar a EXPOQUIMIA un espai i escenari d'interrelació i intercanvi, a escala internacional, entre els principals agents implicats en l'R+D+i: investigadors, centres de recerca i transferència de tecnologia, empreses, inversors i gestors tecnològics. Aquest concepte articulador es va plasmar en un doble estand de 400 metres quadrats (Gran Via-Montjuïc 2, Pavelló 2, estand D760) amb diferents punts d'informació, pòsters i una aula on es van presentar la quarantena de projectes cientificotecnològics d'universitats i centres de recerca del sector químic.

El CITCEA va ser present dins de l'estand de FITEC amb un punt d'informació on va donar a conèixer totes les activitats i serveis que el CITCEA proporciona a la indústria. Un dels objectius principals que es va plantejar va ser iniciar contactes amb les empreses del sector químic - processos químics, automatització de processos, gestió i control de la producció, etc- per mirar d'establir futures relacions científico-tècniques profitoses per totes dues bandes.