Schneider Electric dóna material per a la docència i la recerca

Data: 22/09/2014

L’empresa Schneider Electric dóna a la Universitat Politècnica de Catalunya material per ampliar l’Aula Schneider de l’ETSEIB que anirà destinat a activitats de docència i de recerca.

El material que dóna l’empresa Schneider Electric a la UPC es destinarà a les classes pràctiques de l’assignatura Tecnologia Elèctrica del Màster Universitari d’Enginyeria Industrial que s’imparteix a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB). La gestió del nou material —hardware i software— va a càrrec del Centre d'Innovació Tecnològica en Convertidors Estàtics i Accionaments (CITCEA), que treballa en temes punters de mecatrònica, enertrònica i automatització industrial i forma part del Centre d’Innovació i Tecnologia (CIT UPC).

Des de l'any 2004 Schneider Electric col·labora amb la UPC entregant material de froma continuada per el seu ús acadèmic. El nou conveni de col•laboració el van signar, el 8 de setembre, el rector de la UPC, Enric Fossas, i el president d’Schneider Electric Zona Iberica, Patrick Gaonach.