Visita al CITCEA-UPC del Centre de Transferència Tecnològica per l’E-mobilitat (TTZ-EMO) de la universitat de Wuerzburg-Schweinfurt

Data: 29/07/2014

El passat 18 de Juliol, el CITCEA-UPC va rebre la visita d’un grup d’enginyers investigadors del TechnologieTransferZentrum-Elektromobilität (TTZ-EMO), centre de transferència tecnològica de la Universitat de Ciències Aplicades de Wuerzburg-Schweinfurt, Baviera, Alemanya.

Aquest centre especialitzat en la mobilitat elèctrica es va crear al Gener de 2012 i centra la seva activitat en el sector de la recerca i la formació. La recerca està focalitzada al desenvolupament de components per projectes de mobilitat elèctrica urbana i la formació s’adreça especialment al sector industrial i a la promoció d’spin offs, a la vegada que el grup coopera amb el sistema d’educació superior i formació professional.

Donat que el CITCEA-UPC i TTZ-EMO comparteixen camps de recerca, així com la seva activitats tecnològica, els dos centres col·laboren en diversos àmbits de producció científica (tesis, publicacions, etc.).

La visita és una mostra més dels lligams que el CITCEA-UPC estableix contínuament per ampliar les seves col·laboracions arreu del món en el camp de l’electrònica de potència aplicada a les energies renovables.