Primer 'Summer Meeting' del projecte Marie Curie MEDOW

Data: 24/07/2014

Del 30 de Juny al 4 de Juliol va tenir lloc la primera trobada d’estiu del projecte Marie Curie MEDOW, “Multi-terminal DC grid for offshore wind”. El projecte, que està finançat pel 7è Programa Marc de la Unió Europea, compta amb la participació del CITCEA-UPC, que lidera dos dels vuit paquets de treball.

La trobada va tenir lloc a la Facultat d’Enginyeria de la Universitat de Porto i hi varen participar tots els doctorands del projecte, així com altres membres de totes les institucions del consorci del MEDOW: la Universitat de Cardiff; Alstom Renovables España; la Universitat de Porto; l’Institut CEPRI de China, Cinergia SCCL, la Universitat Tècnica de Dinamarca, EFACEC, l’Operador belga ELIA, la Universitat de Leuven; i el CITCEA-UPC.

L’agenda va estar força atapeïda. A més de les presentacions dels doctorands i de les reunions de l’equip coordinador del projecte, també va comptar amb ponències de convidats d’excel·lència com: el director d'EDP (Energias de Portugal Inovação); el Sr. Antonio Vidigal; la directora executiva de la xarxa paneuropea “Friends of the Supergrid”, la Sra. Ana Aguado Cornago; o el representant permanent adjunt d'Itàlia davant la Unió Europea, l’ambaixador Marco Peronaci.

Es preveu la celebració de 3 “winter meetings” i 3 “summer meeting” durant tota la durada del projecte, que tindran lloc a les seus dels diferents socis.