V Edició del Col·loqui Doctoral HVDC a l’Imperial College

Data: 12/07/2014

Un Juliol més, el CITCEA-UPC ha participat activament en el Col·loqui HVDC, que enguany a celebrat la seva 5ª edició entre els dies 9 i 11 de Juliol a l’Impreial College de Londres.

Aquest col·loqui, que s’ha vingut realitzant any rere any des del 2010, reuneix a un conjunt internacional de grups de recerca que col·laboren científicament en el camp del Transport de l'Energia en Alta Tensió en Corrent Contínua (HVDC) aplicable a l’Energia Eòlica.

Inicialment, els impulsors de l’esdeveniment varen ser l’INESC (Institute for Systems and Computer Engineering) de Porto, el CITCEA-UPC i la Universitat de Cardiff (UK). Actualment, ja són convidats habituals a l’esdeveniment els grups de recerca en HVDC de la Universitat Catòlica de Leuven (KU Leuven), de la Universitat Tècnica de Dinamarca (DTU) i de l’Imperial College de Londres (ICL).

La trobada va mostrar, com sempre, un excel·lent nivell científic. A més, va quedar confirmada la Universitat Tècnica de Dinamarca (DTU), com a grup amfitrió per acollir el VI Col·loqui HVDC.