Primera participació del CITCEA-UPC a l’Escola d’Estiu d’EMR 2014, "Modelling and control using EMR, application to hybrid electric vehicles and others”

Data: 20/06/2014

Els passats dies 16, 17 i 18 de Juny es celebrar a Coïmbra, Portugal, la 7ª edició de l’Escola d’Estiu d’EMR, organitzada entre la INESC (Coïmbra) i la Universitat de Lille (França). El títol escollit per aquesta edició va ser “EMR'14, Modelling and control using EMR, application to hybrid electric vehicles and others”.

El taller, centrat en la metodologia EMR (Representació Energètica Macroscòpica) pel modelatge i control de sistemes electromecànics complexos, va comptar enguany amb la participació del professor i col•laborador del CITCEA-UPC, en Daniel Montesinos Miracle, qui va participar a la Sessió d’”Aplicacions del Transport” amb la ponència titulada “ERM i disseny del control d’un vehicle elèctric basat en l’ inversió de la planta”.

L’Escola d'Estiu d’EMR s’adreça a estudiants de màster i doctorat, enginyers i científics, tant de la vessant acadèmica com de la industrial que, pel desenvolupament de la seva recerca, requereixen modelar i controlar els nous sistemes multi-físics, com ara els sistemes industrials “multi-drive”, els sistemes de tracció i propulsió, els vehicles elèctrics híbrids, o els sistemes de generació d'energia renovable.