Participació del CITCEA-UPC a la 2ª Edició del CoEnerCat, Congrés d'Energia de Catalunya

Data: 10/04/2014

El dia 4 d’abril va tenir lloc la segona edició del CoEnerCat (Congrés d'Energia de Catalunya) a la Seu de Tarragona de l’ Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC), situada al campus de Sescelades de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

L’esdeveniment, organitzat per la Societat Catalana de Tecnologia (SCT-IEC), va comptar amb la participació del Centre Tecnològic BIO GLS (UAB), el CITCEA-UPC, el Grup d'Energia Solar (UB), l’Institut Cerdà i l’IREC.

Per part del CITCEA-UPC hi va participar l’enginyer Pol Olivella, qui va presentar la proposta “Microxarxes i biomassa”, amb la que va argumentar la necessitat de les “microxarxes” com a element clau per a augmentar la quantitat de generació distribuïda i millorar el seu aprofitament. A més, va exposar la necessitat del desenvolupament de gasificadors de biomassa de petita potència per fer possible la generació renovable flexible i distribuïda.