Reeixida visita de l’enginyer i empresari Manuel Visiers (Windsun Consulting)

Data: 10/04/2014

El passat dijous 27 de Març el CITCEA-UPC va rebre la visita de l’enginyer i empresari Manuel Visiers, Soci i Director de Windsun Consulting S.A.

La visita va ser organitzada pel CITCEA-UPC i l'IEEE student branch del IEEE-PES de Barcelona, amb la col·laboració de la Càtedra ENDESA RED. Durant la sessió vàrem tenir l’oportunitat d’escoltar l’experiència en primera persona d’un empresari amb més de 40 anys de carrera professional al sector dels convertidors estàtics.

L’acte va ser tot un èxit, agrupant a més de 50 persones i generant una intensa participació per part del públic assistent especialment apreciable en l’intens i fructífer debat que va posar fi a la trobada.