El CITCEA-UPC rep el certificat EUROAPPRENTICESHIP per l’Institut Esteve Terrades

Data: 19/12/2013

El CITCEA-UPC ha rebut aquest desembre el certificat emès per l’ Institut Esteve Terrades per la seva col·laboració en el programa EuroApprenticeship de mobilitat europea d’alumnat de formació professional.

EuroApprenticeship és una xarxa de més de 250 organismes d’Educació i Formació Professional que organitzen "mobilitats per la formació a l'empresa" i proporcionen coneixements, informació, ajuda i suport per a projectes de mobilitat en benefici de les PIMEs i de joves aprenents mitjançant la seva incorporació en programes de capacitació i aprenentatge en el medi laboral. A més, la xarxa també proveeix informació, eines i contactes per trobar socis, suport i solucions per organitzar les mobilitats transnacionals.