Co-organització del Curs “Energy Management and Control of Energetic Systems using Energetic Macroscopic Representation” en col·laboració amb la Universitat de Lille

Data: 20/11/2013

El passat 21 de novembre el CITCEA-UPC, en col•laboració amb el laboratori L2EP (Laboratoire d'Electrotechnique et d'Electronique de Puissance de Lille), de la Universitat de Lille, i el grup de recerca MEGEVH (Modélisation Énergétique et Gestion d'Énergie des Véhicules Hybrides et électriques) de la Xarxa Regional Francesa RT3 (Technological Research for Land Transport), va organitzar un curs sobre “Gestió y Control dels Sistemes Energètics mitjançant la Representació Macroscòpica” adreçat a estudiants, professors i altres enginyers de l’àmbit de la recerca.

La formació va estar impartida pel Dr. Alain Bouscayrol, professor a la Universitat de Lille i director del grup de recerca MEGEVH des del 2004, i pel Dr. Tony LETROUVE, col·laborador del mateix MEGEVH.

Aquesta activitat, d’alt nivell científic-tecnològic, és una col·laboracions més del CITCEA-UPC amb centres homòlegs estrangers, el que amplia els seus camps de recerca i obre les portes a futures oportunitats de cooperació europea en projectes d’R+D i en producció científica.