Jornada Smart City Tecnologies de la UPC

Data: 16/11/2013

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC, BarcelonaTech), gràcies a la recerca generada d’abast internacional i a la seva vocació per la transferència tecnològica en els camps científico-tècnics implicats en el foment de les Ciutats Intel·ligents, esdevé un centre de referència i un agent dinamitzador en el sector de les Smart Cities a Catalunya. És per aquest motiu que el passat dia 15 de novembre va tenir lloc la Jornada SMART CITY TECHNOLOGIES a la UPC, que tenia per objectiu donar a conèixer algunes de les darreres innovacions assolides al voltant de les Smart Cities.

El CIT-UPC (www.cit.upc.edu), va ésser l’encarregat d’organitzar l’esdeveniment i va comptar amb el CITCEA-UPC, un dels centres d’innovació tecnològica de la UPC més compromesos en aquest àmbit de recerca, per a presentar una de les vuit ponències de la Jornada. La presentació titulada “Acondicionadors de la xarxa elèctrica intel·ligents” es va realitzar a càrrec del estudiant de doctorat i col·laborador del centre, Agustí Egea Álvarez.

A més de la participació de diversos centres d’innovació tecnològica de la UPC, també es va poder escoltar les ponències d’empreses innovadores fortament vinculades amb la creació de les ciutats intel·ligents, com INDRA i SEAT.