Arribem a la semifinal dels premis “EDPR University Challenge 2013”

Data: 04/11/2013

Enguany, un equip d’estudiants i enginyers del CITCEA-UPC han presentat per primer cop un projecte en el marc dels premis “EDPR University Challenge 2013”. Aquest concurs anual, convocat per l’empresa líder en el sector de les energies renovables EDP Renewables amb seu a Lisboa (Portugal), té per finalitat despertar l’ interès de la comunitat estudiantil universitària arreu d’Espanya envers la sostenibilitat energètica.

Aquest any 2013 es cridava als estudiantes i estudiantes a implementar els seus coneixements mitjançant el desenvolupament de projectes innovadors centrats diferents àrees com l'enginyeria, la gestió, l'estratègia o la comercialització per l'ús d'energies renovables, sempre seguint el lema: “EDP i les energies renovables: un futur colze amb colze”.

El CITCEA-UPC ha arribat a la semifinal amb el projecte titulat “Control and operation of HVDC systems for RES (Renewable Energy Sources) integration“ el que l’ha dut a haver de presentar-lo davant d’un tribunal al Palau de la Borsa de Madrid.

Haver arribat a la semifinal ha estat tot un èxit pel CITCEA-UPC i, encara que enguany hem tornat sense premi, tot l’equip està motivat per tornar-ho a intentar en la pròxima convocatòria.