Presentació del Llibre Blanc de Mobilitat Sostenible a inicis del Segle XXI

Data: 04/11/2013

El proper 12 de novembre tindrà lloc, a la seu del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya, la presentació del “White Book of the Sustainable Mobility in the early XXI Century” organitzada pel Clúster d’Eficiència Energètica de Catalunya (CEEC).

El Llibre Blanc de Mobilitat Sostenible ha estat encarregat pel CEEC al Grup de Treball de Mobilitat Eficient format per les empreses COMSA EMTE i GTD Sistemas de Información; a la fundació Institut Cerdà; a l’Institut Català d'Energia (ICAEN); i als centres de recerca CITCEA-UPC i Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC). El document pretén ser un referent en matèria de mobilitat urbana aglutinant mesures adreçades a construir ciutats més sostenibles promovent un transport eficient per optimitzar el benestar dels habitants i de les empreses que hi conviuen. Per assolir aquest objectiu el procés d’elaboració també ha involucrat a agents clau de la mobilitat a l’àrea metropolitana de Barcelona, obtenint observacions, punts de vista i idees per millorar els actuals problemes en aquest àmbit.

Data: dilluns 12 a les 08.30h Via Laietana 39
Hora: 8.30 hores
Lloc: * Esmorzar a la Sala Social - Bar Col•legi d’Enginyers Industrials de Catalunya COEIC
* Jornada a l’Auditori Pompeu Fabra Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya COEIC C/ Via Laietana, 39 Barcelona