Visita de la International Islamic University Malaysia

Data: 10/10/2013

El passat dijous 10 d’octubre, el Departament d’Enginyeria Elèctrica de la UPC va rebre la visita d’una delegació de professors i estudiants de la Facultat d’Enginyeria de la International Islamic University Malaysia.

La visita va incloure una presentació del CITCEA-UPC a càrrec del col•laborador estudiant de doctorat, Agustí Egea, i del propi director del centre, l’Antoni Sudrià i Andreu. Ambdós van exposar les línees de recerca, les fites científiques més importants i la forma de funcionar del nostre centre.

El CITCEA-UPC manté així el seu esforça i dedicació per ampliar els seus lligams amb institucions universitàries i de recerca d’arreu del món, entenent la internacionalització com una oportunitat per col·laborar i aprendre de i amb grups científics de tots els nivells.