Kick-off meeting del projecte “Prointerface” del KIC InnoEnergy

Data: 27/08/2013

El passat 30 de Juliol es va dur a terme a Cracòvia la reunió que dóna inici al projecte Prointerface, “Intelligent Power Conditioning and Monitoring Interfaces for Smart Grid Prosumers”, dut a terme en el marc del KIC InnoEnergy i coordinat per la University of Science and Technology de Cracòvia (AGH).

El projecte, on el CITCEA-UPC hi participa molt activament i que el KIC InnoEnergy ha decidit finançar en la seva convocatòria de març de 2013 enunciada pel Co-Location Center Sweden, compta també amb la participació del KTH, Royal Institute of Technology d’Estocolm, i de les empreses poloneses: TAURON Dystrybucja i JES ENERGIA SP Z O. O.

La reunió, que va comptar amb la participació de membres de totes les entitats del consorci, suposa l’inici d’una col•laboració que pretén concloure l’any 2016 amb resultats disponibles al mercat, principal objectiu del KIC InnoEnergy.