Reconeixement de l’ ETSEIBMotorsport al CITCEA-UPC per suport al projecte CAT06e

Data: 16/07/2013

El dia 16 de Juliol el CITCEA-UPC va rebre el diploma de reconeixement per la seva col·laboració a l’execució del projecte CAT06e de l’equip de l’ ETSEIBMotorsport del Fórmula Student UPC, format per 35 estudiantes i estudiantes d’Enginyeria Industrial Superior.

El projecte, que ha consistit en el disseny y construcció d’un vehicle de fibra de carboni amb xassís aerodinàmic d’alta competició, ha comptat amb el suport del CITCEA-UPC en la construcció del carregador de bateries, així com ha facilitat part dels equips elèctrics necessaris per la recerca i la construcció de l’equip.