Participació del CITCEA-UPC en el IV Col·loqui HVDC a la Universitat de Leuven

Data: 09/07/2013

Un any més, part de l’equip d’Enertrònica del CITCEA-UPC ha participat en el Col·loqui HVDC, que enguany ha celebrat la seva quarta edició.

Aquest cop la universitat amfitriona ha estat la Katholieke Universiteit Leuven (Bèlgica) i s’han exposat els darrers resultats de la recerca en el camp del Transport de l'Energia en Alta Tensió en Corrent Contínua (HVDC) aplicable a l’Energia Eòlica. S’ha tornat a comptar amb la participació dels grups investigadors de les universitats de Cardiff (UK), de Porto (Portugal), de Leuven (Bèlgica), l’Imperial College (UK) i el CITCEA-UPC. I a més, també s’ha pogut comptar amb la participació de la Technical University of Denmark DTU (Dinamarca).

Després de quatre anys, el Col·loqui HVDC es confirma con un esdeveniment consagrat amb un més que consolidat alt nivell científic en la matèria.