El CITCEA-UPC participa a la sessió “Augmenta la teva competitivitat de la mà del Centre Tecnològic de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)”

Data: 21/06/2013

El passat 18 de juny es va celebrar la jornada "Augmenta la teva competitivitat de la mà del Centre Tecnològic de la Universitat Politècnica de Catalunya, BarcelonaTech (UPC)", organitzada pel Parc Tecnològic del Vallès, el CIT UPC y el CDTI, Centro para el Desarrollo Tecnológico Industrial, del Ministerio de Economía y Competitividad.

A la trobada, adreçada al sector industrial, es van presentar exemples de projectes desenvolupats per Centres d’Innovació Tecnològica de la UPC que poden tenir sortida comercial de la mà de les empreses que operen a Catalunya. Entre aquests projectes, es va presentar la ponència amb el títol "Electrònica de potència aplicada a l'emulació d'equips" a càrrec de l’Antoni Sudrià i Andreu, director del CITCEA-UPC, que donava a conèixer la oportunitat que ofereixen els Emuladors de potencia real per fer assaigs y testejar el equips amb aplicació a les renovables, com els panells fotovoltaics, les bateries, els generadors eòlics, els vehicles elèctrics, etc.

Conjuntament amb el CITCEA-UPC, també es van presentar projectes dels centres MCIA, INNOTEX, CREB i CD6.