Simposi sobre Energia Eòlica Offshore (OffWindTech)

Data: 10/06/2013

L'IREC conjuntament amb el CITCEA-UPC organitzen el "Symposium on Offshore wind technologies (OffWindTech)", que tindrà el lloc el proper 20 de juny a l'”Aula LS1” de l'Escola Tècnica i Superior d'Enginyers Industrials de Barcelona (ETSEIB-UPC).

L'objectiu de la Jornada és proveir un espai de debat sobre els reptes de l'energia eòlica offshore mitjançant la programació de dues sessions temàtiques:
Sessió matí: La dinàmica i la aeroelasticitat dels aerogeneradors eòlics marins
Sessió tarda: Integració a la xarxa de parcs eòlics marins

La jornada s'emmarca en les activitats del projecte d'innovació OFFWINDTECH finançat per KIC InnoEnergy, entitat creada sota la direcció de l'EIT.

Inscripció:
Socis OFFWINDTECH: gratuït