El CITCEA-UPC participa a la Taula Rodona de la “Nit de l’Eficiència”, organitzada pel Clúster d'Eficiència Energètica de Catalunya (CEEC)

Data: 10/05/2013

El passat dijous 9 de maig, el Prof. Joan Gabriel Bergas, Director de recerca del CITCEA-UPC i Director del Departament d’Enginyeria Elèctrica de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), va participar a la taula rodona de l’acte “La Nit de l’Eficiència”, organitzat pel Clúster d’Eficiència Energètica de Catalunya (CEEC).

L’acte es va celebrar a la Torre Agbar de Barcelona i va ser conduit pel periodista Jaume Barberà (presentador i director del programa “Singulars” de TV3).

Després de la presentació de casos de projectes i productes innovadors en matèria d’eficiència energètica, es va donar pas a una taula rodona molt dinàmica on es van plantejar diferents punts de vista de l’estat actual en que es troba el camp de l’eficiència energètica a Catalunya i a Europa. El Prof. Joan Gabriel Bergas va poder donar la visió des de l’àmbit de la recerca i la universitat.