El CITCEA-UPC rep la visita de dues membres de l’equip tunisià del Projecte PCI finançat per l’AECID

Data: 14/03/2013

Des de l’11 de Gener fins el 8 de Març, el CITCEA-UPC ha comptat amb la visita de dues estudiantes de doctorat membres de l’equip tunisià del projecte de Cooperació Internacional (PCI), finançat per l’AECID, Agencia Espanyola de Cooperació internacional pel Desenvolupament del Ministeri d’Afers Exteriors.

El projecte, amb títol “ Sistemes fotovoltaics per infraestructures de telecomunicacions en illa: arquitectures, control i supervisió per a l’optimització de la disponibilitat d’energia elèctrica” es ve executant des de l’any 2010 i en aquests tres anys ha implicant dur a terme una tasca molt profitosa i en un molt bon ambient d’equip que fa pensar en noves col•laboracions amb l’Equip de l’ENIT, École Nationale d'Ingénieurs de Tunis.