Presentació dels resultats del projecte Llavor de Sostenibilitat, “Zero Energy Building Lab” del CITCEA-UPC

Data: 09/11/2012

El dia 9 de novembre de 2012 va tenir lloc l'acte de presentació de resultats dels projectes atorgats en la convocatòria de 2011 de Projectes “Llavors de sostenibilitat” finançat per l’ Institut de Sostenibilitat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El CITCEA-UPC va presentar el seu projecte “Zero Energy Building Lab” i la ponència va anar a càrrec de l’Eduard Prieto Araújo, estudiant de doctorat i col•laborador del CITCEA-UPC des de l’any 2010.