Presentació de la nova branca estudiantil del IEEE-PES a la UPC dedicada al camp de l’energia elèctrica

Data: 31/10/2012

El proper dijous 15 de novembre tindrà lloc la presentació del nou grup estudiantil IEEE-PES a la UPC.

Aquesta iniciativa, impulsada per becaris y estudiants de doctorat del CITCEA-UPC, pretén acostar la recerca en l’àmbit de l’energia elèctrica als estudiants i estudiantes de la universitat.
L’ IEEE-PES UPC organitzarà un calendari d’activitats basades en col•loquis a càrrec d’experts, visites entorn al tema de l’energia elèctrica i diferents activitats formatives, entre d’altres.

L’IEEE-PES és una societat de l’IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) que difon les recerca en el sistema elèctric de potència des de la generació fins a l’aplicació final mitjançant publicacions, conferències, xerrades i congressos.

La presentació comptarà amb una sessió inaugural a càrrec del Prof. Dr. Oriol Gomis i una ponència explicativa a càrrec de l’equip d’estudiants actual de l’IEEE-PES UPC.

Dia: dijous 15 de noviembre
Hora: 13.00