El CITCEA-UPC organitza les primeres Jornades de Divulgació de l'Enginyeria Elèctrica 2012

Data: 23/05/2012

Us convidem a assistir a les primeres jornades de divulgació de l'Enginyeria Elèctrica a l'EUETIB. El propòsit d'aquestes jornades és donar a conèixer als estudiants dels primers cursos de grau de l'escola la realitat de l'Enginyeria Elèctrica a l'empresa i a la universitat a través de quatre seminaris, d'una hora de durada, impartits per professionals que ens presentaran les seves respectives empreses i ens parlaran dels temes de present i futur en què fan recerca i desenvolupament.

El primer seminari, a càrrec de Marc Sala, ens parlarà d'Alstom Wind, de quin és l'estat de l'art de la generació elèctrica eòlica i de cap a on està tendint. El segon seminari, a càrrec d'Ángel Silos ens parlarà d'Schneider Elèctric, de les xarxes elèctriques intel•ligents, Smart Grids, i dels reptes tecnològics que suposen. El tercer seminari, a càrrec de Joan Frau, ens parlarà d'Endesa i del sistema elèctric del futur. Finalment, el quart seminari, a càrrec de Mònica Aragüés i Eduardo Prieto ens presentaran el CITCEA-UPC i ens parlaran dels sistemes de transmissió d'alta tensió en corrent continu (HVDC).

El calendari de les jornades és el següent:

• Marc Sala d'Alstom Wind: Dimecres 23 de Maig a les 17 h a la Sala d'Actes de l'EUETIB.

• Ángel Silos d'Schneider Electric: Dimarts 29 de Maig a les 12 h a l'aula 5 de l'EUETIB.

• Joan Frau d'Endesa: Dimecres 30 de Maig a les 17 h a la Sala d'Actes de l'EUETIB.

• Mònica Aragüés i Eduardo Prieto de CITCEA-UPC: 1 de Juny a la 1 a la Sala d'Actes de l'EUETIB.

Degut al nombre limitat de places per a assistir al seminari us demanem que reserveu lloc mitjançant el formulari que trobareu en aquest enllaç: