Data: 14/05/2012

El CITCEA-UPC organitza, el proper dimarts 29 de Maig, un Seminari en “AUTOMOTIVE BUSSYSTEMS – AN OVERVIEW ABOUT EXISTING SYSTEMS: PRACTIAL LAB EXPERIMENTS”, dut a terme amb la col·laboració del programa l’Erasmus/Socrates i CUAS - Carinthia University of Applied Sciences.

La sessió anirà a càrrec del professor FH-Prof. DI(FH) Christian Madritsch, de a la Carinthia University of Applied Sciences, Villach (Austria), qui centra la seva recerca en la informàtica aplicada al procés del senyal y les imatges, als sistemes distribuïts a temps real i els sistemes de busos per a automòbils. La seva experiència lectiva es centra en la computació, el software encastat, les aplicacions dels DSPs, els sistemes de busos y els sistemes a temps real.

La formació està limitada a 8 places. Per a més informació: Andreas.sumper@upc.edu