El CITCEA-UPC participa a la 2ª edició del "From Science to Business", organitzat pel KIC InnoEnergy, a ESADE

Data: 07/12/2011

Col•laboradors del CITCEA-UPC van participar a la 2ª edició del programa "From Science to Business", organitzat pel Knowledge and Innovation Community (KIC) InnoEnergy, a l’escola de negocis ESADE, a Sant Cugat del Vallès. Aquest curs anava dirigit a endinsar als investigadors/es en el camp de l’emprenedoria i els negocis per tal de fer arribar els resultats de la seva recerca al mercat.

Enguany el curs va ser tan participatiu com a la seva 1ª edició, comptant amb més de 30 estudiants de doctorat i emprenedors de diferents institucions europees com la Kungliga Tekniska Högskolan d’Estocolm, la Katholieke Universiteit de Leuven, la Eindhoven University, la Royal Institute of Technology d’Estocolm, el Karlsruher Institut für Technologie i la Universitat Politècnica de Catalunya, entre d’altres.

La Comissió Europea aposta per aquesta iniciativa per afavorir el lideratge d'Europa en la recerca i la innovació en el camp de la producció d'energia sostenible.