Participació del CITCEA-UPC al FORUM de l'ETSEIB 2012

Data: 08/03/2012

El CITCEA-UPC ha participat, un cop més, al FORUM de l’ETSEIB. Enguany s’ha comptat amb un estand a l’entrada de l’Escola, el que ha afavorit rebre moltes visites d’estudiants durant tota la jornada.
A més d’exposar un Testbed, un PC Embedded, una placa fotovoltaica, una placa de control i altres components de treball del dia a dia del CITCEA-UPC, també s’ha realitzat una visita per les instal•lacions del nostre centre on s’han pogut veure el funcionament d’una plataforma HVDC per a simular la tecnologia, una Microxarxa per a sistemes aïllats i la Microxarxa que s’està desenvolupant al laboratori d’Automatització. La visita ha resultat tot un èxit de participació.