Seminari "Diagnòstic de transformadors de potència" (OMICRON Iberia Roadshow Tour 2011)

Data: 03/11/2011

El proper dijous 17 de novembre es realitzarà a la Sala d’Actes de l’EUETIB el seminari “Diagnòstic de transformadors de potència”.
El seminari forma part del Iberia Roadshow Tour 2011 de l’empresa OMICRON, que recorrerà tota Espanya durant dues setmanes, i l’edició a Barcelona compta amb la col•laboració del CITCEA-UPC.
A més de les exposicions, OMICRON instal•larà al recinte de l’Escola Industrial un autobús on es podran veure demostracions dels seus equips.

El seminari és gratuït i està obert a estudiants i professor de la UPC, així com a professionals.
Per a més informació, veure el pdf.