Data: 29/08/2011

Membres de CITCEA-UPC col•laboren amb la Universidad Nacional Pedro Ruiz Gallo de Lambayeque, Perú, en el desenvolupament de sistemes d’adquisició de dades per a microaerogeneradors per a entorns rurals deprimits. El bon transcurs del projecte a permès establir nous reptes de cara a l’any vinent.

La cooperació del CITCEA-UPC en projectes relacionats amb l’estudi de la tecnologia elèctrica i mecànica d'aerogeneradors en aquesta zona de Sud Amèrica es va iniciar l’any 2008; i no ha deixat de donar fruits millorant la relació entre el nostre centre i diverses institucions peruanes, tant universitàries com de cooperació al desenvolupament.