El CITCEA-UPC rep la visita de l’equip Tunisià amb el que col•labora en un projecte de cooperació de l’AECID

Data: 18/07/2011

El CITCEA-UPC treballa des de l’any 2009 en un projecte de cooperació finançat per l’AECID conjuntament amb un equip Tunisià del “Université de Tunis El Manari” i de la “Université du 7 novembre à Carthage”. El projecte tracta l’estudi de sistemes fotovoltaics per a infraestructures de telecomunicacions a zones aïllades amb l’objectiu d’optimitzar la disponibilitat d’energia elèctrica en llosc remots.

Enguany és el segon any que l’equip Tunisià es desplaça a Barcelona per posar en comú els avanços del projecte i per conèixer i treure profit de les instal•lacions del CITCEA-UPC.
La col•laboració ha estat molt profitosa per ambdós equips i es pretén que tingui continuïtat en els propers anys.