Celebració del II Col•loqui HVDC

Data: 11/07/2011

Els dies 7 i 8 de juliol va tenir lloc a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) la segona trobada de doctorands i joves investigadors en la temàtica del Transport de l'Energia en Alta Tensió en Corrent Contínua, organitzada per el CITCEA-UPC.
Com a la primera edició, celebrada a Porto (Portugal), hi varen participar els equips de treball de Cardiff University, Universidade do Porto, Imperial College London i del CITCEA-UPC. Tanmateix, aquest any vàrem poder comptar també amb l’equip d’investigadors de la Katholieke Universiteit Leuven, com a nou participant.
El col•loqui va ser tot un èxit i va quedar confirmada la celebració d’una tercera trobada l’any vinent amb la Universitat de Cardiff com a entitat amfitriona.