Un any més, el CITCEA-UPC participa al FÒRUM 2011 de l’ETSEIB

Data: 11/03/2011

Com cada any, el CITCEA-UPC, ha participat a l’estand del Departament d’Enginyeria Elèctrica en el FÒRUM 2011 de l’Escola Tècnica i Superior d’Enginyers Industrials de Barcelona, que va tenir lloc el passat dijous 10 de març a l’escola.
Enguany, els col•laboradors han exposar una plataforma didàctica de control de màquines elèctriques (Testbed), el PC Embedded, els controladors d’eixos automatitzat dissenyat pel CITCEA-UPC i un voltage source converter també dissenyat pel propi centre.
Durant la jornada, l’estand va rebre moltes visites i vàrem tenir l’oportunitat a presentar i explicar el projectes de l’àrea de Mecatrònica i Enertrònica en els que el CITCEA-UPC ha estat treballant.