El CITCEA-UPC guanya el premi científic NOVARE promogut per Endesa pel projecte "Vehicle2Microgrid"

Data: 26/03/2010

El CITCEA-UPC ha estat guanyador dels premis NOVARE de R+D+i en Energia d'Endesa a la categoria d'Entorns Energètics Sostenibles pel projecte V2M (Vehicle2Microgrid).

El CITCEA lidera la proposta a la qual participen l'Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC) i la Katholieke Universiteit Leuven (KUL).

L'objectiu és avaluar l'impacte dels vehicles elèctrics a les xarxes de distribució a curt i llarg termini. Els estudis es validaran a una microxarxa on s'analitzaran les propostes d'operació per a optimitzar l'ús de les energies renovables i els vehicles elèctrics com a sistema d'emmagatzemament o de recolzament a la xarxa.