CITCEA-UPC participa un any més al FÒRUM 2010 de l’ETSEIB.

Data: 11/03/2010

Com ja és habitual el CITCEA-UPC ha participat una any més a l’estand del Departament d’Enginyeria Elèctrica en el FORUM 2010 de l’Escola Tècnica i Superior d’Enginyers Industrials de Barcelona, que va tenir lloc el passat dijous 11 de febrer a l’escola.
Enguany els col•laboradors del centre van exposar com a elements més atractius: el control d'un pèndol invertit, cedit per B&R per aquest esdeveniment, una plataforma didàctica de control de màquines elèctriques (Testbed) i un muntatge de servo-drive amb PMSM.
Durant la jornada, l’estand va rebre moltes visites i vàrem tenir l’oportunitat a presentar i explicar el projectes de l’àrea de Mecatrònica i Enertrònica en els que el CITCEA-UPC ha estat treballant.