El CITCEA participa a un curs sobre Energia Eòlica a República Dominicana

Data: 04/12/2009

El CITCEA-UPC ha particpat al curs Energia eòlica i la seva integració a les xarxes elèctriques de potència, organitzat a l'Institut Tecnològic de Santo Domingo (INTEC), República Dominicana, de l'1 al 3 de desembre. Al curs van assistir professorat del centre i professionals del país.
Aquesta participació està emmarcada dins el projecte "Acciones para el desarrollo de la energía eólica en Latinoamérica" (Adeel) del programa CYED, on el CITCEA participa amb 5 grups universitaris més de 5 països llatinoamericans.
En aquest marc, es realitzà també la reunió de coordinacio semestral de la xarxa i una reunió amb professorat i autoritats acadèmiques del centre organitzador per a buscar sinergies.