Jornada de visita del grup ISAE d'Aachen.

Data: 01/10/2009

El passat dijous 1 d’octubre va tenir lloc una trobada entre l’ institut ISAE (Institute for Power Electronics and Electrical Drives) de la ciutat d’Aachen, Alemania, i el CITCEA-UPC. L’ISAE és un centre de recerca dirigit pel Professor Rik W. De Doncker i especialitzat en les àrees de l’Electrònica de potència, Accionaments elèctrics, Dispositius electrònics i Sistemes d’emmagatzematge d’energia en forma electroquímica.

La jornada entre els dos centres de recerca i desenvolupament es va iniciar amb la presentació de les activitats i els projectes d’ambdós centres a la Sala d’Actes de l’ETSEIB, seguida d’una visita a les instal•lacions i laboratoris del CITCEA-UPC. Per finalitzar es va oferir un dinar amb els col•laboradors participants a l’acte.

La visita va transcórrer amb èxit ja que va oferir l’oportunitat d’intercanviar impressions entre centres que comparteixen àrees de treball.