A l’ IIE es va impartir el 2on Taller Iberoamericà EFESOS

Data: 26/03/2009

Organitzat per l’ Institut d’Investigacions Elèctriques i el Programa d’Eficiència Energètica, Seguretat i Sostenibilitat (EFESOS), es va dur a terme el 26 de març de 2009 a l’auditori de l’IIE.

L’objectiu del Taller era donar a conèixer a la comunitat acadèmica i d’investigació els resultats de les diferents línees de treball que realitza el programa EFESOS.

26 de març de 2009. Coordinat per la Ing. Itha Sánchez, investigadora de la Gerència d’Ús d’ Energia del IIE, el Taller va comptar amb les exposicions d’experts de l’Àrea d’Energia CYTED, Cuba; Dr. Toni Sudrià, Professor de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Director del CITCEA-UPC, Espanya; Ing. Wilson Yepez de l’Escola Politècnica de l’Exèrcit d’Equador; Dra. Estrella Parra, Directora Acadèmica de la Seu Bogotà de la Universitat nacional de Colòmbia; Dr. Rodrigo Ramírez, Coordinador de Càtedra del departament d’Enginyeria Elèctrica de la UPC, Espanya; Ing. Julio C. Doyharzabal, de la Facultat regional santa Fe, Universitat Nacional Tecnològica d’Argentina; Dra. Yolanda Llosas, Facultat Elèctrica d’Orient, Santiago de Cuba; Dra. Carmen L. Vásquez, Professora associada, Departament d’Enginyeria Elèctrica, Universitat Nacional Experimental Politècnica, Venezuela; Ing. Federico Álvarez, Professor Titular, Departament d’Enginyeria Elèctrica, Pontifícia Universitat Catòlica de Chile.