El CITCEA participa a la primera reunió del Projecte EMAS-TEMPUS

Data: 01/02/2008

El programa europeu TEMPUS promou la creació de cursos universitaris en línia amb el pla de Bolonya. El CITCEA participa amb la VUB (Vrije Universiteit Brussel, Belgica) i amb la University of Osijeck (Croàcia) al projecte EMSA (Electical Markets Simulation Analysis).

L'objectiu del projecte EMSA és crear un pla d'estudis en línia amb el procés Bolonya per a la Universitat d'Osijeck, establint el material d'estudi i les simulacions necessàries per a l'assignatura de Mercats Elèctrics.

La primera reunió ha tingut lloc en la Universitat d'Osijeck, Croàcia, els dies 29 i 30 de Gener.