El CITCEA participa a la cinquena reunió del Projecte Europeu MATEO MECHATRONICS ‘The European Network of Mechatronics Centris’

Data: 02/05/2007

El passats dijous 26 i divendres 27 d'Abril de 2007 el CITCEA va participar a la cinquena reunió del Projecte Europeu MATEO Mechatronics, ‘The European Network of Mechatronics Centres’.

La reunió va tenir lloc a la Universitat de Plzen, República Txeca. Els organitzadors van ser els socis txecs i es van discutir els darrers avenços del projecte, al costat dels socis d'Itàlia i Holanda.

Els temes de la reunió, que va finalitzar el projecte, van ser els lliuraments de documentació necessaris per a acabar amb les tasques planejades, i les possibles línies d'acció futures per a una col•laboració entre les quatre universitats involucrades en el projecte.

Durant el segon dia, els participants van visitar les empreses VALUE i TECHNOCRANE.