Membres del CITCEA desenvolupen un programa d'ajuda al desenvolupament a Veneçuela

Data: 16/04/2007

Els membres del CITCEA, Joaquín López i Gabriel Gross, acompanyats pel Hector Rivas, agregat de la ‘Universidad Nacional Experimental del Táchira - UNET’ de Veneçuela i actualment fent el Doctorat a la UPC, fan una estada de tres setmanes a la UNET.

Durant aquest temps impartiran un curs on explicaran als participants les darreres novetats en tecnologies de les comunicacions aplicades a l’electrònica. També entregaran material per muntar un laboratori de pràctiques amb les darreres novetats del mercat. Un altre objectiu és ajudar a crear un centre de transferència tecnològica similar al CITCEA a la UNET per tal de fomentar la relació universitat - empresa a la regió.

D’aquesta manera el CITCEA es reafirma en el seu compromís d’internacionalització i col•laboració amb els països en vies de desenvolupament dins del programa de col•laboració internacional de la UPC mitjançant el CCD-UPC.