Bona acollida del públic a l'estand del CITCEA i el Departament d'Enginyeria Elèctrica al Fòrum ETSEIB 2007

Data: 14/03/2007

Durant els passat dies 13, 14 i 15 de març es va celebrar a l'ETSEIB el tradicional FORUM ETSEIB per facilitar l'accés del nous enginyers al mon del treball.

CITCEA també va voler ser-hi present com cada any per promocionar les nostres activitats i projectes en els àmbits de la R+D, la transferència de tecnologia a les empreses i la formació.

Aquest any hem posat molt d’èmfasi en promocionar la intensificació en electrotècnia i el Diploma en Tecnologies Ferroviàries entre els nous alumnes de l’escola. Molts estudiants i futurs titulats es van apropar al nostre estand per rebre informació referent a sortides professionals de l'enginyeria elèctrica.