Nou Diploma en Tecnologies Ferroviàries a l'ETSEIB

Data: 13/02/2007

A partir del curs 2007-2008, l'estudiantat de l'ETSEIB té la possibilitat d'obtenir un Diploma en Tecnologies Ferroviàries. El Diploma s'ha creat per a formar Enginyers Industrials amb coneixements específics en tecnologies ferroviàries.

Algunes de les assignatures que formen part del programa del diploma seran impartides per professorat del Departament d'Enginyeria Elèctrica que forma part del CITCEA. D'aquesta manera l’expertesa assolida pels membres del CITCEA pot transmetre's a les classes.

Des de aquí volem animar els estudiants a aprofitar aquesta oportunitat per a formar-se dins un sector actual i dinàmic.