Convocatòria de dues beques predoctorals

Data: 24/12/2006

CITCEA, dins el Departament d’Enginyeria Elèctrica, convoca dues beques predoctorals a la UPC d’investigació en electrònica de potència, convertidors estàtics i el seu control per a rangs de potències entre 10 i 500 KW.

Per a accedir-hi, es requereix una titulació de grau superior, homologat o equivalent, que habiliti per a l’accés a estudis de doctorat. També és necessari tenir un currículum formatiu en enginyeria elèctrica.

Les condicions econòmiques de la beca seran:

• Matrícules de doctorat gratuïtes (no s’inclouen els crèdits repetits)

• Beca de 1100 Euros mensual (12 pagues)

Obligacions de l'estudiant:

• Realitzar 8 hores diàries de classes o treball/estudi en la tesi doctoral. Haurà tutories per part del director i supervisió per a garantir l’avenç. Una vegada l’any s’avaluarà el progrés de l’estudiant per part de la Comissió de Seguiment i es decidirà la seva continuïtat.

Procés de selecció:

• Els candidats seran triats durant la tercera setmana de gener per la Comissió de Seguiment que seleccionarà els candidats més adequats. Aquesta comissió està integrada per membres del CITCEA, la Universitat Politècnica de Catalunya i l’organisme finançador, el Laboratori del Sincrotró de Llum de Catalunya.

• El doctorat començarà al febrer, doncs durant aquest mes s’efectua la matrícula de doctorat.

El interessats han d’enviar el seu CV i expedient acadèmic a javier.garcia@citcea.upc.edu.

La data límit per al lliurament de la documentació és el 13 de gener de 2007.